1.Üldsätted
- www.madratsipood on Madratsipood OÜ poolt loodud e-pood, mille vahendusel toimub erinevate toodete müük.
- www.madratsipood.ee on Madratsipoodi OÜ-le kuuluv kaubamärk.
- Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Võlaõigusseadusest ning teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning E-poe ostutingimustes kokkulepitust.
- Madratsipood OÜ-l on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse/hindadesse muudatusi.
- Ostutingimustes toodud tingimustega tutvumine on ostjale kohustuslik.
2. Hinnad
- Kõik e-poe hinnad sisaldavad käibemaksu 22%.
- E-pood on käibemaksukohuslane, KMKR: EE102672666
- Kui e-poes on muudetud hinda peale Kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, tarnitakse Kliendile vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
- Maksevaluutana on kasutusel EUR
2. Tellimuse vormistamine
- Lisage soovitudtoode/tooted ostukorvi
- Minge ostukorvi
- Tellimuse vormistamiseks vajutage nupule “Maksma”
- Täitke nõutud lahtrid, valige sobiv transpordi- ja makseviis
- Vajutage nupule “Esita tellimus”
- Nüüd jääb Teil ainult oodata paki kättesaamist.
- E-poes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel 9.00−18.00. Kui esitate tellimuse reedel pärast kella 16.00, vormistatakse tellimus järgneval tööpäeval (esmaspäev).
3. Tasumine
- Meie kodulehelt saate kiirelt ja turvaliselt tasuda oma tellimuse eest läbi Montonio makselahenduste
- Montonio makselahenduste kaudu saate kasutada järgnevaid pangalinke: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop jne.
- Tasuda saab ka tavalise pangaülekandega (küsi arvet)
- Tellimusega tegeletakse, kui Teie poolt tasutud makse on sajaprotsendiliselt Madratsipood OÜ arvelduskontole laekunud
- Maksega soetud teenustasud kannab maksja
4. Kauba kohaletoimetamine
- E-pood toimetab kauba Kliendile kohale kasutades erinevaid kullerteenuseid.
- Kauba kohaletoimetamine toimub reeglina tööpäevadel E-R kell 8:00-17:00. Tarnepäeval peab olema tellimuses määratud aadressil, et kaup vastu võtta. Tarne toimub kliendi hoone välisuksele nii lähedale kui võimalik, st tarne maja ette. Toote transport autost kliendi siseruumi on kliendi organiseerida ja vastutada. Reeglina helistab kuller enne (või kokkulepitud ajal) kauba kohaletoimetamist.
- Transporditeenus “Transport tuppa” – on eelneval kokkuleppel.
- Transporditeenus “Tulen ise järgi” – Kui soovite kaubale ise järgi tulla, siis eelnevalt täpsustage üle tarnekoht. Tellitud kauba anname üle isikut tõendava dokumendi alusel. Kui kaubale tuleb järgi teine isik, siis palume sellest eelnevalt teada anda. Transporditeenus “Tulen ise järgi” on TASUTA
- Kauba kätte saades tuleb see Kliendil koheselt üle kontrollida! Katkise pakendi, defektse. või praaktoote puhul tuleb koheselt toode pildistada ja saata pildid tootest aadressile madratsipood@madratsipood.ee, et välja selgitada, kas tegu on transpordil tekkinud vigastusega või praaktootega.
- Sõltuvalt tootest võib tarneaeg olla vahemikus 1-60 päeva.
5. Garantii, kaupade tagastamine ja pretensioonid
Kaupadele kehtib garantii seaduses ettenähtud korras ning vaid koos ostuarvega. Garantii ei kehti kaupadele, mille puudused tulenevad kauba väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest.
- Tellijal on õigus põhjust avaldamata 14 päeva jooksul tellitud kauba kättesaamisest lepingust taganeda ning kaup ümber vahetada või tagastada. Lepingust taganemise korral peab tellija kauba tagastama viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. Kaupa võib proovida ja sellega tutvuda, et veenduda selle sobivuses või mittesobivuses, kuid proovimise käigus tuleb tagada kauba ja selle pakendi minimaalne mõjutatus. Proovimine tähendab samaväärset kasutust nagu on tavaks jaekaubandusasutustes enne ostu sooritamist. Tagastatud toode peab olema kahjustamata originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses kompleksuses nagu tellijale väljastamise hetkel. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub tellija pakendi selliselt ka avama. Juhul, kui kauba originaalpakend on kahjustunud või kui kauba prooviperioodil toimunud kauba kasutamine ületab kaubaga tutvumiseks vajaliku mõistliku ulatuse või kui tagastatav kaup ei ole uue samalaadse kaubaga analoogilises seisukorras, siis on Müüjal õigus arvestada Tellijale tagastamisele kuuluvast summast ühepoolselt maha kauba väärtuse vähenemisele vastav hüvitis. Hüvitise suurus määratakse kindlaks igakordselt lähtudes tagastatud kauba väärtuse võimaliku vähenemise ulatusest ning hüvitise suurusest teavitatakse tellijat esimesel võimalusel pärast hüvitise suuruse väljaselgitamist.
Toote tagastamiseks tuleb esitada taganemisavaldus e-posti aadressile madratsipood@madratsipood.ee järgneva infoga:
– tagastatava või tellitud toote nimetus
– tellimuse esitamise kuupäev
– toote kättesaamise kuupäev
– ostja nimi, perenimi
– fotod tootest
– ostja kontaktandmed ja panga arveldusarve number
- Peale avalduse esitamist võtab Teiega ühendus meie klienditeenindaja ja lepib kokku kauba üleandmise tingimustes
- Klient kohustub tasuma tagastatud kauba tagastuskulud.
- Raha kantakse Kliendile tagasi samale arvelduskontole millelt jõudis laekumine e-poodi, 14 päeva jooksul, kui e-pood on tagastatava kauba kätte saanud või kui ostja on esitanud tõendi, et on kauba tagasi saatnud.
- Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks milleks toode on ette nähtud või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
- Pretensioonide esitamise aeg on 2 aastat. Seejuures tuleb arvestada, et kui kaubal ilmneb puudus 6 kuu jooksul peale selle ostmist, siis eeldatakse, et need olid olemas juba kauba ostmise ajal, kui müüja ei tõesta vastupidist. Peale 6-kuise perioodi möödumist kauba ostust tuleb tarbijal endal tõestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte tarbija enda valest kasutamisest tingitud defektiga.
Madratsipood OÜ ei vastuta:
- kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;
- defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
- toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
Kui Klient ja e-pood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
7. Muud tingimused
- Madratsipood OÜ vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Madratsipood OÜ ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
- Madratsipood OÜ ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Madratsipood OÜ ei saanud mõjutada ning mille saabumist Madratsipood OÜ ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).